Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1013
Назва: | Формування гуманістично-ціннісних орієнтацій у дітей дошкільного віку на матеріалі дитячої літератури |
Автори: | Ашиток, Надія |
Ключові слова: | гуманістично-ціннісні орієнтації виховання дошкільнята художня література вихователь |
Дата публікації: | 2017 |
Бібліографічний опис: | Ашиток, Надія Формування гуманістично-ціннісних орієнтацій у дітей дошкільного віку на матеріалі дитячої літератури / Н. Ашиток // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І. Франка ; [редкол.: М. М. Чепіль (гол. ред.), О. М. Кобрій, О. Є. Карпенко та ін.]. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2017. – Вип. 5/37 : Педагогіка. – С. 4-11 |
Короткий огляд (реферат): | У статті зазначено, що дошкільний період сприятливий для формування ціннісних орієнтацій – вибіркових ставлень людини до цінностей, що визначають її поведінку. Важливого значення у цьому процесі набуває вміння педагогів допомагати дітям під час інтеріоризації загальнолюдських моральних цінностей та орієнтацій, в основі яких лежить гуманізм. Художня література у цьому плані відіграє значну роль, сприяючи процесу зазначеної інтеріоризації |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1013 |
Розташовується у зібраннях: | Людинознавчі студії. Серія Педагогіка |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ашиток (4).pdf | 401,37 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.