Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1081
Назва: | Тенденції удосконалення змісту вищої педагогічної освіти України |
Автори: | Кобрій, Ольга |
Ключові слова: | зміст педагогічної освіти прогностичні тенденції демократичні перетворення ВНЗ України |
Дата публікації: | 2014 |
Бібліографічний опис: | Кобрій, Ольга Тенденції удосконалення змісту вищої педагогічної освіти України / О. Кобрій // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ / [редкол. : Н. Скотна, Г. Васянович. О. Карпенко та ін.] ; МОН України, ДДПУ ім. І. Франка. – Дрогобич : ВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2014. – Вип. 29 : Педагогіка№Ч. 2. – С. 112-121 |
Короткий огляд (реферат): | У статті обґрунтовано сучасний стан розробки тенденцій розвитку змісту вищої педагогічної освіти України, що стосуються організації якісного засвоєння інформації та досвіду майбутньої діяльності студентів. Виявлено прогностичні тенденції удосконалення змісту педагогічної освіти у ВНЗ України ХХІ ст., що стали результатом демократичних перетворень упродовж ХХ ст. Необхідне врахування демократичних процесів в українській системі освіти та її інтегрування в єдиний освітній простір |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1081 |
Розташовується у зібраннях: | Людинознавчі студії. Серія Педагогіка |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
кобрій (8).pdf | 220,95 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.