Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1081| Назва: | Тенденції удосконалення змісту вищої педагогічної освіти України | 
| Автори: | Кобрій, Ольга | 
| Ключові слова: | зміст педагогічної освіти прогностичні тенденції демократичні перетворення ВНЗ України  | 
| Дата публікації: | 2014 | 
| Бібліографічний опис: | Кобрій, Ольга Тенденції удосконалення змісту вищої педагогічної освіти України / О. Кобрій // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ / [редкол. : Н. Скотна, Г. Васянович. О. Карпенко та ін.] ; МОН України, ДДПУ ім. І. Франка. – Дрогобич : ВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2014. – Вип. 29 : Педагогіка№Ч. 2. – С. 112-121 | 
| Короткий огляд (реферат): | У статті обґрунтовано сучасний стан розробки тенденцій розвитку змісту вищої педагогічної освіти України, що стосуються організації якісного засвоєння інформації та досвіду майбутньої діяльності студентів. Виявлено прогностичні тенденції удосконалення змісту педагогічної освіти у ВНЗ України ХХІ ст., що стали результатом демократичних перетворень упродовж ХХ ст. Необхідне врахування демократичних процесів в українській системі освіти та її інтегрування в єдиний освітній простір | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1081 | 
| Розташовується у зібраннях: | № 29 (2014) Людинознавчі студії. Серія «Педагогіка» Ч. 2 | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| кобрій (8).pdf | 220,95 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.