Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1081
Назва: Тенденції удосконалення змісту вищої педагогічної освіти України
Автори: Кобрій, Ольга
Ключові слова: зміст педагогічної освіти
прогностичні тенденції
демократичні перетворення
ВНЗ України
Дата публікації: 2014
Бібліографічний опис: Кобрій, Ольга Тенденції удосконалення змісту вищої педагогічної освіти України / О. Кобрій // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ / [редкол. : Н. Скотна, Г. Васянович. О. Карпенко та ін.] ; МОН України, ДДПУ ім. І. Франка. – Дрогобич : ВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2014. – Вип. 29 : Педагогіка№Ч. 2. – С. 112-121
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовано сучасний стан розробки тенденцій розвитку змісту вищої педагогічної освіти України, що стосуються організації якісного засвоєння інформації та досвіду майбутньої діяльності студентів. Виявлено прогностичні тенденції удосконалення змісту педагогічної освіти у ВНЗ України ХХІ ст., що стали результатом демократичних перетворень упродовж ХХ ст. Необхідне врахування демократичних процесів в українській системі освіти та її інтегрування в єдиний освітній простір
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1081
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
кобрій (8).pdf220,95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.