Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1096
Назва: Методика формування етномистецької компетентності учнів у музичному навчанні
Автори: Чжи, Цяо
Ключові слова: етномистецька компетентність
учнівська молодь
методика та етапи формування етномистецької компетентност,
музичне навчання
поліетнічність
Дата публікації: 2018
Видавництво: Дрогобич: Коло
Бібліографічний опис: Чжи, Цяо. Методика формування етномистецької компетентності учнів у музичному навчанні / Ц. Чжи // Молодь і ринок. - 2018. - № 5. - С. 155-159.
Короткий огляд (реферат): Етномистецька компетентність тлумачиться автором статті як інтегральне особистісне утворення, що є результатом етнопідготовки особистості на основі рідного фольклору та поліетнічності, спрямованої на міжетнічну художньо-творчу толерантність і повагу у ставленні людини до фольклору інших етнічних культур. Визначено структурні компоненти феномену етномистецької компетентності – етнокогнітивний, аксіологічний, діяльнісно-творчий, мотиваційний, рефлексивний комунікативний та власне естетичний, який інтегрує решту. Запропоновано форми та методи, які забезпечують позитивну динаміку кожного з компонентів. Розкрито поетапне застосування методики (аналітико-прогностичний, упроваджувально-змістовий, діагностувально-коригувальний етапи). Визначено методичні завдання кожного етапу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1096
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
133929-Текст статті-288242-1-10-20180617.pdf306,07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.