Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1096
Назва: | Методика формування етномистецької компетентності учнів у музичному навчанні |
Автори: | Чжи, Цяо |
Ключові слова: | етномистецька компетентність учнівська молодь методика та етапи формування етномистецької компетентност, музичне навчання поліетнічність |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Дрогобич: Коло |
Бібліографічний опис: | Чжи, Цяо. Методика формування етномистецької компетентності учнів у музичному навчанні / Ц. Чжи // Молодь і ринок. - 2018. - № 5. - С. 155-159. |
Короткий огляд (реферат): | Етномистецька компетентність тлумачиться автором статті як інтегральне особистісне утворення, що є результатом етнопідготовки особистості на основі рідного фольклору та поліетнічності, спрямованої на міжетнічну художньо-творчу толерантність і повагу у ставленні людини до фольклору інших етнічних культур. Визначено структурні компоненти феномену етномистецької компетентності – етнокогнітивний, аксіологічний, діяльнісно-творчий, мотиваційний, рефлексивний комунікативний та власне естетичний, який інтегрує решту. Запропоновано форми та методи, які забезпечують позитивну динаміку кожного з компонентів. Розкрито поетапне застосування методики (аналітико-прогностичний, упроваджувально-змістовий, діагностувально-коригувальний етапи). Визначено методичні завдання кожного етапу. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1096 |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
133929-Текст статті-288242-1-10-20180617.pdf | 306,07 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.