Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1102
Назва: | Теорія вільного виховання як складник реформаторської педагогіки кінця XIX - першої третини XX ст.: рецепція сучасної вітчизняної педагогічної науки |
Автори: | Чопик, Юрій |
Ключові слова: | теорія вільного виховання реформаторська педагогіка “нове виховання” |
Дата публікації: | 2014 |
Бібліографічний опис: | Чопик, Юрій Теорія вільного виховання як складник реформаторської педагогіки кінця XIX - першої третини XX ст.: рецепція сучасної вітчизняної педагогічної науки / Ю. Чопик // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ / [редкол. : Н. Скотна, Г. Васянович. О. Карпенко та ін.] ; МОН України, ДДПУ ім. І. Франка. – Дрогобич : ВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2014. – Вип. 29 : Педагогіка№Ч. 2. – С. 215-225 |
Короткий огляд (реферат): | У статті здійснено узагальнений аналіз досліджень сучасних українських учених з проблеми теорії вільного виховання як складника зарубіжної реформаторської педагогіки кінця XIX – першої третини ХХ ст. Визначено здобутки науковців у цій ділянці. Окреслено подальші перспективи вивчення теорії вільного виховання. Охарактеризовано надбання вітчизняних учених у галузі персоналістики (представників реформаторської педагогіки на межі ХІХ і ХХ ст.) |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1102 |
Розташовується у зібраннях: | Людинознавчі студії. Серія Педагогіка |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
чопик.pdf | 218,43 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.