Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1115
Назва: Формування ціннісно-смислових орієнтацій в учнів старшої школи як пропедевтична проблема
Автори: Осадченко, Інна
Ключові слова: старшокласники
цінності
ціннісно-смислові орієнтації
аксіологічний підхід
технологія ситуаційного навчання
Дата публікації: 2014
Бібліографічний опис: Осадченко, Інна Формування ціннісно-смислових орієнтацій в учнів старшої школи як пропедевтична проблема / І. Осадченко // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І. Франка ; [редкол.: Н. В. Скотна, Г. Васянович, О. Є. Карпенко та ін.]. – Дрогобич : ВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2014. – Вип. 29 : Педагогіка№Ч. 3. – С. 128-136
Короткий огляд (реферат): У статті автор виклала свою позицію щодо необхідності формувати ціннісно-смислові орієнтації в учнів старшої школи як потенційних студентів вищих педагогічних навчальних закладів. Вказується також, що виняткову важливість мають педагогічні цінності. Закцентовано увагу на аксіологічному підході, за якого цінностями визнаються не тільки явища і їх властивості, предмети, а й ідеї, спонукання у вигляді норм та ідеалів. Ідеться про нагальну потребу ціннісного переосмислення спрямованості як змісту освіти, так і технологій навчання, що має бути пріоритетом сучасного етапу розвитку української освіти
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1115
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
осадченко.pdf202,87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.