Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1119
Назва: Інтегративна методологія в сучасній художній освіті
Автори: Русакова, Людмила
Ключові слова: художня освіта
художнє виховання
поліхудожня освіта
інтеграційний простір
методологічна основа
педагогічні умови
особистісно зорієнтована парадигма
Дата публікації: 2014
Бібліографічний опис: Русакова, Людмила Інтегративна методологія в сучасній художній освіті / Л. Русакова // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І. Франка ; [редкол.: Н. В. Скотна, Г. Васянович, О. Є. Карпенко та ін.]. – Дрогобич : ВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2014. – Вип. 29 : Педагогіка№Ч. 3. – С. 170-178
Короткий огляд (реферат): У статті йдеться про створення інтеграційного простору художньої освіти. Автором виокремлено методологічні підходи до розвитку художньої освіти інтегративного характеру, що ґрунтуються на певній системі принципів, методів, форм та специфічних педагогічних умов тощо. Серед методологічних підходів, що забезпечують цей процес, автор виділяє поліхудожній, який базується на вивченні предметів естетико-мистецтвознавчого і культурологічного циклу на основі взаємозв’язку і синтезу споріднених видів мистецтва, та інтеграцію комп’ютерних технологій в художню освіту
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1119
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
русакова.pdf209,01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.