Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1120
Назва: Формування в молодших школярів уміння працювати з підручником
Автори: Савченко, Олександра
Ключові слова: джерело інформаці]
компетентност
знання
зміст
компоненти книги
способи діяльності
Дата публікації: 2014
Бібліографічний опис: Савченко, Олександра Формування в молодших школярів уміння працювати з підручником / О. Савченко // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І. Франка ; [редкол.: Н. В. Скотна, Г. Васянович, О. Є. Карпенко та ін.]. – Дрогобич : ВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2014. – Вип. 29 : Педагогіка№Ч. 3. – С. 179-195
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлюється проблема формування у молодших школярів уміння працювати з підручником. Розглядається питання підручникотворення і навчання учнів працювати з підручником як носієм змісту предмету. Пропонуються методичні рекомендації щодо аналізу підручників для початкової школи, висвітлюється технологія використання усіх компонентів навчальної книги на уроці. Передбачено систему завдань, які формують в учнів уміння працювати з навчальною книгою як джерелом інформації. Зазначено, що оволодіння компонентами змісту є необхідним для формування відповідної предметної і ключової компетентності
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1120
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
савченко (3).pdf255,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.