Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1120
Назва: | Формування в молодших школярів уміння працювати з підручником |
Автори: | Савченко, Олександра |
Ключові слова: | джерело інформаці] компетентност знання зміст компоненти книги способи діяльності |
Дата публікації: | 2014 |
Бібліографічний опис: | Савченко, Олександра Формування в молодших школярів уміння працювати з підручником / О. Савченко // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І. Франка ; [редкол.: Н. В. Скотна, Г. Васянович, О. Є. Карпенко та ін.]. – Дрогобич : ВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2014. – Вип. 29 : Педагогіка№Ч. 3. – С. 179-195 |
Короткий огляд (реферат): | У статті висвітлюється проблема формування у молодших школярів уміння працювати з підручником. Розглядається питання підручникотворення і навчання учнів працювати з підручником як носієм змісту предмету. Пропонуються методичні рекомендації щодо аналізу підручників для початкової школи, висвітлюється технологія використання усіх компонентів навчальної книги на уроці. Передбачено систему завдань, які формують в учнів уміння працювати з навчальною книгою як джерелом інформації. Зазначено, що оволодіння компонентами змісту є необхідним для формування відповідної предметної і ключової компетентності |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1120 |
Розташовується у зібраннях: | Людинознавчі студії. Серія Педагогіка |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
савченко (3).pdf | 255,58 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.