Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1135
Назва: | Шляхи навчання грі на фортепіано в педагогічних закладах освіти |
Автори: | Заря, Лариса |
Ключові слова: | здобувачі освіти гра на фортепіано уміння навички зміст |
Дата публікації: | 2021 |
Бібліографічний опис: | Заря, Лариса Шляхи навчання грі на фортепіано в педагогічних закладах освіти / Л. Заря // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ ім. І. Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І.Франка; [ред. кол.: М.М.Чепіль(гол. ред.), О.М.Кобрій, О.Є.Карпенко та ін.]. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2021. – Вип. 12/44 : Педагогіка. – С. 67-72 |
Короткий огляд (реферат): | Стаття розкриває проблему сучасних умов навчання в навчальних педагогічних закладах, де надається можливість навчання для тих, хто не має музичну освіту.Відмічається, що початковий етап навчання гри на фортепіано пов’язаний із багать-ма труднощами, які зумовлені необхідними вміннями та навичками гри на фортепіано, для професійного виконання музичних творів.У статті розглянуті кілька типів умінь та навичок, необхідних для майбутньої професійної діяльності: рухові, пізнавальні, теоретичні і практичні. Зазначається, що найбільш важким для вчителя музичного мистецтва є вміння добирати по слуху й транспонувати. Відсутність цих навичок у подальшому обмежує можливості ведення уроку музичного мистецтва і позакласної роботи в закладах загальної середньої освіти.Підкреслюється, що з самого початку навчання здобувачам освіти необхідно зробити установ-ку на музичне виконання творів. Тому дуже важливо з перших занять розвивати уміння розкрива-ти образний зміст твору, передавати стильові ознаки, показувати володіння формою.Автор зазначає, що здобувачі освіти за час навчання мають закріпити деякі основні вміння: теоретичне осмислення твору; зупинка уваги на окремих елементах музичної тканини (послухати звучання мелодії, підголосків, пов’язуючи епізоди); постійне вислуховування музич-ного твору у своєму виконанні, усвідомлення при цьому інтонаційної виразності відповідно до змісту твору; відчування й розуміння процесу розвитку музичної думки, врахування всіх елементів виразності; охоплення форми твору, звернення уваги на кульмінацію і цезури, темпові і динамічні контрасти, образний зміст.Автор відзначає, що викладання фортепіано в педагогічних закладах потребує особливі підходи та рекомендує методичні прийоми, які зможуть сприяти самовихованню і вдоскона-ленню майбутніх професійних якостей здобувачів освіти |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1135 |
Розташовується у зібраннях: | Людинознавчі студії. Серія Педагогіка |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
заря.pdf | 313,06 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.