Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1145
Назва: | Peculiarities of the teaching extensive reading at the English lesson for mariners |
Інші назви: | Особливості викладання широкого читання на уроці англійської мови для моряків |
Автори: | Кулікова, Ірина |
Ключові слова: | екстенсивне читання англійська мова морський автентичні тексти |
Дата публікації: | 2021 |
Бібліографічний опис: | Кулікова, Ірина Особливості викладання широкого читання на уроці англійської мови для моряків / І. Кулікова // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ ім. І. Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І.Франка; [ред. кол.: М.М.Чепіль(гол. ред.), О.М.Кобрій, О.Є.Карпенко та ін.]. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2021. – Вип. 12/44 : Педагогіка. – С. 125-129 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядаються основні та актуальні особливості викладання екстен-сивного читання на занятті англійської мови для моряків. Перераховано основні специфічні завдання під час вивчення морської англійської мови: методичні; пізнавальні; практичні. Визначено принципи навчання читання з Модельного курсу 3.17 «Морська англійська мова», а саме: мотивація, різноманітність жанрів для читання; задоволення інтересів та цінностей студентів морської галузі; врахування рівня мови студентів для виконання завдань з екстенсивного читання. Визначено мету екстенсивного читання «Морської англійської мови» – заохотити інтерес студентів, прищепити бажання до читання великих, автентич-них текстів, що включають чотири мовні навички: читання, письмо, аудіювання, говоріння. Цілеспрямована робота над певними мовними явищами не має проводитися, оскільки основ-ною метою екстенсивного читання є заохочення процесу читання довших текстів із певним сюжетом, відтворення певних реалій, пов’язаних із морем та роботою на морі, а також роз-виток інтересу до читання нетехнічних текстів на морські теми. Згадано основні переваги екстенсивного читання: використання на занятті «великого обсягу інформації»; підвищення загальної мовної компетентності студентів; закріплення раніше вивчених лексичних одиниць; вдосконалення письмової мови: мотивація студентів морської сфери до читання; закріплення раніше вивчених мовних понять, умінь та навичок; підвищення впевненості при читанні великих обсягів тексту; розвиток навичок передбачення подій. Запропоновано завдання для розуміння текстів та їх аналізу: Обговорення, Перевірка розуміння, Обговорення – Що ви думаєте?, Альтернативні дії / план. Перелічено основні вимоги до оцінювання студентів під час заняття екстенсивного читання англійських текстів морської тематики: доречність, грамотність, точність, вільність |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1145 |
Розташовується у зібраннях: | Людинознавчі студії. Серія Педагогіка |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
кулікова.pdf | 330,46 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.