Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1151
Назва: | Особливості структури формування професійної компетентності майбутнього учителя |
Автори: | Криштанович, Мирослав |
Ключові слова: | освіта педагогіка учитель компетентність структура компетентності |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Дрогобич: Коло |
Бібліографічний опис: | Криштанович, Мирослав. Особливості структури формування професійної компетентності майбутнього учителя / М. Криштанович // Молодь і ринок. - 2018. - № 8. - С. 22-25. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто структуру професійно-педагогічної компетентності, яка є важливим показником професійного розвитку кожного учителя, викладача. Проаналізовано праці вчених щодо структури професійно-педагогічної компетентності учителя, визначено шляхи формування, виокремлено певні критерії та показники сформованості професійно-педагогічної компетентності майбутнього учителя. Встановлено, що професійно-педагогічна компетентність в багатьох випадках визначається специфікою виконуваної професійної діяльності та її приналежністю до визначених типів професій. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1151 |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
141862-Текст статті-304220-1-10-20180907.pdf | 307,53 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.