Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1158| Назва: | Роль соціо-дидактичного середовища у підготовці майбутніх учителів до написання есе на соціально значущу тематику |
| Автори: | Опалюк, Тетяна |
| Ключові слова: | соціо-дидактичне середовище есе особистісно орієнтована освіта цілісний освітній простір освітнє середовище психологічний мікроклімат |
| Дата публікації: | 2018 |
| Видавництво: | Дрогобич: Коло |
| Бібліографічний опис: | Опалюк, Тетяна. Роль соціо-дидактичного середовища у підготовці майбутніх учителів до написання есе на соціально значущу тематику / Т. Опалюк // Молодь і ринок. - 2018. - № 8. - С. 60-65. |
| Короткий огляд (реферат): | У статті представлено результати комплексного дослідження сутності, ключових характеристик та ролі соціо-дидактичного середовища у підготовці майбутніх вчителів до написання есе на соціальну, соціально-педагогічну тематику. Аналізується науково-методична література з проблем формування освітнього простору, навчального середовища, позитивного мікроклімату у процесі професійного становлення спеціаліста, особливостей психологічного супроводу навчальної діяльності студентів у його контексті. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1158 |
| Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 141870-Текст статті-304238-1-10-20180908.pdf | 329,96 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.