Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1158
Назва: Роль соціо-дидактичного середовища у підготовці майбутніх учителів до написання есе на соціально значущу тематику
Автори: Опалюк, Тетяна
Ключові слова: соціо-дидактичне середовище
есе
особистісно орієнтована освіта
цілісний освітній простір
освітнє середовище
психологічний мікроклімат
Дата публікації: 2018
Видавництво: Дрогобич: Коло
Бібліографічний опис: Опалюк, Тетяна. Роль соціо-дидактичного середовища у підготовці майбутніх учителів до написання есе на соціально значущу тематику / Т. Опалюк // Молодь і ринок. - 2018. - № 8. - С. 60-65.
Короткий огляд (реферат): У статті представлено результати комплексного дослідження сутності, ключових характеристик та ролі соціо-дидактичного середовища у підготовці майбутніх вчителів до написання есе на соціальну, соціально-педагогічну тематику. Аналізується науково-методична література з проблем формування освітнього простору, навчального середовища, позитивного мікроклімату у процесі професійного становлення спеціаліста, особливостей психологічного супроводу навчальної діяльності студентів у його контексті.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1158
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
141870-Текст статті-304238-1-10-20180908.pdf329,96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.