Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1165
Назва: | Проблема самопрезентації викладача іноземних мов у системі дистанційної освіти |
Автори: | Серман, Леся |
Ключові слова: | самопрезентація саморозкриття соціальна присутність онлайн-освіта синхронна взаємодія асинхронна взаємодія |
Дата публікації: | 2021 |
Бібліографічний опис: | Серман, Леся Проблема самопрезентації викладача іноземних мов у системі дистанційної освіти / Л. Серман // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ ім. І. Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І.Франка; [ред. кол.: М.М.Чепіль(гол. ред.), О.М.Кобрій, О.Є.Карпенко та ін.]. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2021. – Вип. 12/44 : Педагогіка. – С. 158-164 |
Короткий огляд (реферат): | Самопрезентація викладача іноземних мов – це важливий інструмент його професійного становлення та формування позитивного професійного іміджу. Метою цього дослідження є розгляд проблеми самопрезентації викладача іноземних мов у системі дистан-ційної освіти. Робиться спроба дослідити канали та визначити основні методи на принципи самопрезентації викладача іноземних мов. Нагальний перехід освітнього процесу ЗВО в дис-танційну форму змінив звичний формат взаємодії «викладач-студент», який в основному реалізовувався до, під час та після занять в аудиторіях. Технологічно опосередковане сере-довище Інтернету обмежує певні аспекти невербального спілкування, яке становить значну частину іміджформуючої інформації, що змушує викладача спиратися на доступні в таких умовах інструменти самопрезентації. У статті аналізуються проблематика самопрезента-ції викладача іноземних мов в умовах синхронної та асинхронної комунікації. Розглядаються особливості самопрезентації під час онлайн-заняття, складністю якої є спілкування в реаль-ному часі через технологічні засоби онлайн-зв’язку і неможливість ретельно продумати кожне слово. Відповідно, досліджується самопрезентація викладача через взаємодію не в реальному часі, де провідне місце займають персональні сторінки в соціальних мережах, професійних онлайн-спільнотах, платформах дистанційного навчання, наукових платформах, застосунках для обміну повідомленнями. Завдяки аналізу наукових досліджень встановлено, що активна соціальна присутність викладача, його відкритість та безпосередність виступають осно-вними принципами самопрезентації. Відповідно до принципів, виокремлено методи самопре-зентації викладача іноземних мов, а саме: проєктування навчального продукту в умовах сере-довища Інтернету, безперервне оцінювання, збільшення каналів комунікації |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1165 |
Розташовується у зібраннях: | Людинознавчі студії. Серія Педагогіка |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
серман.pdf | 361,11 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.