Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1168
Назва: | Інтерaктивнi форми вивчення української мови як іноземної |
Автори: | Стовпник, Наталя Андріяшик, Оксана |
Ключові слова: | українська мова як іноземна інтерактивні технології форми організації роботи круглі столи ілові й рольові ігри проблемне навчання |
Дата публікації: | 2021 |
Бібліографічний опис: | Стовпник, Наталя Інтерaктивнi форми вивчення української мови як іноземної / Н. Стовпник, О. Андріяшик // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ ім. І. Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І.Франка; [ред. кол.: М.М.Чепіль(гол. ред.), О.М.Кобрій, О.Є.Карпенко та ін.]. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2021. – Вип. 12/44 : Педагогіка. – С. 178-182 |
Короткий огляд (реферат): | У статті здійснено спробу огляду застосування деяких форм активізації проце-су вивчення української мови як іноземної у вищій школі. Проаналізовано такі види діяльності, як проблемне заняття, організація ділових та рольових ігор. Визначено вимоги щодо їхнього застосування; з’ясовано основні етапи впровадження, проаналізовано чинники, що сприяють успішній співпраці викладачів та студентів у педагогічному процесі. Дослідження деяких форм активізації роботи студентів на заняттях з української мови як іноземної засвідчили, що існує потреба урізноманітнювати форми подачі матеріалу. Однак складність упровад-ження інтерактивних методів навчання вимагає від викладача досконалого знання методики їх організації. З’ясовано, що головна мета інтерактивних методів – розвиток творчого мис-лення, творчого підходу до діяльності, формування дослідницьких навичок. Згадані проблемні заняття, «круглі столи», ділові та рольові ігри – лише деякі форми організації навчання, які, однак, приносять неабиякий позитивний результат. У загальних рисах розглянуто також коло проблем, які виникають під час організації інтерактивного навчання.Значну увагу у статті приділено ролі студентів у інтерактивному навчанні, а також основ-ним завданням викладача протягом заняття. Визначено умови, за яких можливо застосовува-ти згадані техніки, обґрунтовано їхню доцільність залежно від рівня підготовки студентської аудиторії. Зазначено, що на початковому етапі вивчення мови викладач має поглиблювати у слухачів мотивацію навчання. З часом, коли у слухачів розширюється обсяг лексики і базо-вих теоретичних знань мови, стає можливим втілювати більш складні інтерактивні форми навчання, які дозволяють їм спілкуватися між собою та з викладачем. На думку авторів, використання інтерактивних форм дає змогу максимально наблизити навчальний процес до практичної діяльності |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1168 |
Розташовується у зібраннях: | Людинознавчі студії. Серія Педагогіка |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
стовпник.pdf | 308,24 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.