Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1188
Назва: Культурологічна компетентність майбутнього вчителя в контексті культурологічної парадигми освіти
Автори: Кравченко-Дзондза, Олена
Ключові слова: компетентність
культурологічна парадигма
культурологічна компетентність
культура
література
педагогічна освіта
професійна компетентність
Дата публікації: 2018
Видавництво: Дрогобич: Коло
Бібліографічний опис: Кравченко-Дзондза, Олена. Культурологічна компетентність майбутнього вчителя в контексті культурологічної парадигми освіти / О. Кравченко-Дзондза
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена одному з аспектів професійної підготовки майбутнього педагога – формуванню культурологічної компетентності. Розглядається питання формування культурологічної компетентності майбутніх учителів у процесі вивчення української та світової літератури, історії культури. Обгрунтовано роль культурологічної парадигми освіти у формуванні культурологічної компетентності студента. Автор з’ясовує роль нормативних і вибіркових навчальних курсів у формуванні культурологічної компетентності вчителя; ознайомлює з основними методами і прийомами навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1188
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
141879-Текст статті-304256-1-10-20180908.pdf227,85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.