Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1188
Назва: | Культурологічна компетентність майбутнього вчителя в контексті культурологічної парадигми освіти |
Автори: | Кравченко-Дзондза, Олена |
Ключові слова: | компетентність культурологічна парадигма культурологічна компетентність культура література педагогічна освіта професійна компетентність |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Дрогобич: Коло |
Бібліографічний опис: | Кравченко-Дзондза, Олена. Культурологічна компетентність майбутнього вчителя в контексті культурологічної парадигми освіти / О. Кравченко-Дзондза |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена одному з аспектів професійної підготовки майбутнього педагога – формуванню культурологічної компетентності. Розглядається питання формування культурологічної компетентності майбутніх учителів у процесі вивчення української та світової літератури, історії культури. Обгрунтовано роль культурологічної парадигми освіти у формуванні культурологічної компетентності студента. Автор з’ясовує роль нормативних і вибіркових навчальних курсів у формуванні культурологічної компетентності вчителя; ознайомлює з основними методами і прийомами навчання. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1188 |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
141879-Текст статті-304256-1-10-20180908.pdf | 227,85 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.