Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1189
Назва: Формування інформаційно-аналітичної компетентності учнів професійно-технічних навчальних закладів шляхом активізації навчання
Автори: Агапова, Марина
Ключові слова: інформаційно-аналітична компетентність
активізація навчання
кейс-метод
метод проектів
Дата публікації: 2018
Видавництво: Дрогобич: Коло
Бібліографічний опис: Формування інформаційно-аналітичної компетентності учнів професійно-технічних навчальних закладів шляхом активізації навчання / М. Агапова // Молодь і ринок. - 2018. - № 8. - С. 95-100.
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовано доцільність використання методів і прийомів активізації навчання у процесі фахової підготовки майбутніх кваліфікованих робітників. Представлено сутність поняття і структуру інформаційно-аналітичної компетентності учнів професійно-технічних навчальних закладів. Визначено роль інтерактивних методів навчання у формуванні інформаційно-аналітичної компетентності майбутніх робітників. Основну увагу приділено методу ситуаційного навчання (кейс-методу) та методу проектів, що є ключовими у контексті досліджуваної проблеми; представлено їх поєднання з іншими методами навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1189
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
141880-Текст статті-304258-1-10-20180908.pdf266,93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.