Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1270
Назва: | Реалізація адаптивної навчальної технології при формуванні англомовної компетентності майбутніх моряків |
Автори: | Волошинов, Сергій |
Ключові слова: | компетентнісний підхід адаптивні технології MOODLE майбутні моряки англомовна компетентність дистанційний курс |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Дрогобич : Коло |
Бібліографічний опис: | Волошинов, Сергій. Реалізація адаптивної навчальної технології при формуванні англомовної компетентності майбутніх моряків / С. Волошинов // Молодь і ринок. - 2018. - № 9. - С. 61-65. |
Короткий огляд (реферат): | У статті проведено аналіз засад використання MLS MOODLE як інструментарію реалізації адаптивної навчальної технології при формуванні англомовної компетентності майбутніх моряків. Описані компоненти (мотиваційно-діяльнісний, програмно-цільовий, інформаційно-діяльнісний, комунікаційний, контрольно-оцінювальний та технологічний) та запропонована модель дистанційного курсу. Зазначено, що адаптивне середовище навчального курсу дозволяє підібрати навчальний контент, завдання, критерії аналізу у процесі навчання. Вони не є статичними та можуть бути змінені відповідно до індивідуальних особливостей студентів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1270 |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
137837-Текст статті-309689-1-10-20181011.pdf | 308,63 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.