Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1270| Назва: | Реалізація адаптивної навчальної технології при формуванні англомовної компетентності майбутніх моряків |
| Автори: | Волошинов, Сергій |
| Ключові слова: | компетентнісний підхід адаптивні технології MOODLE майбутні моряки англомовна компетентність дистанційний курс |
| Дата публікації: | 2018 |
| Видавництво: | Дрогобич : Коло |
| Бібліографічний опис: | Волошинов, Сергій. Реалізація адаптивної навчальної технології при формуванні англомовної компетентності майбутніх моряків / С. Волошинов // Молодь і ринок. - 2018. - № 9. - С. 61-65. |
| Короткий огляд (реферат): | У статті проведено аналіз засад використання MLS MOODLE як інструментарію реалізації адаптивної навчальної технології при формуванні англомовної компетентності майбутніх моряків. Описані компоненти (мотиваційно-діяльнісний, програмно-цільовий, інформаційно-діяльнісний, комунікаційний, контрольно-оцінювальний та технологічний) та запропонована модель дистанційного курсу. Зазначено, що адаптивне середовище навчального курсу дозволяє підібрати навчальний контент, завдання, критерії аналізу у процесі навчання. Вони не є статичними та можуть бути змінені відповідно до індивідуальних особливостей студентів. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1270 |
| Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 137837-Текст статті-309689-1-10-20181011.pdf | 308,63 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.