Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1271
Назва: Формування методологічних знань у процесі вивчення природничих предметів в сучасній школі
Автори: Галатюк, Юрій
Галатюк, Тарас
Ключові слова: методологічні знання
пізнавальні уміння
природнича освіта
творча навчально-пізнавальна діяльність
Дата публікації: 2018
Видавництво: Дрогобич : Коло
Бібліографічний опис: Галатюк, Юрій. Формування методологічних знань у процесі вивчення природничих предметів в сучасній школі / Ю. Галатюк // Молодь і ринок. - 2018. - № 9. - С. 66-71.
Короткий огляд (реферат): У статті досліджується місце та роль методологічних знань у системі природничої освіти сучасної школи. Показано, що методологічні знання є важливою дидактичною категорією, інтегральним критерієм результативності природничої освіти. Існує тісний зв’язок методологічних знань з творчою навчально-пізнавальною діяльністю. Методологічні знання є засобом і продуктом творчої навально-пізнавальної діяльності. Творча навчально-пізнавальна діяльність є ефективним механізмом формування методологічних знань.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1271
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
137565-Текст статті-309690-1-10-20181011.pdf249,86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.