Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1273
Назва: | Наступність дошкільної та початкової освіти крізь призму концепції Нової української школи |
Автори: | Яценко, Світлана |
Ключові слова: | наступність дошкільна освіта початкова освіта системність неперервність нова українська школа особистість взаємодія |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Дрогобич : Коло |
Бібліографічний опис: | Яценко, Світлана. Наступність дошкільної та початкової освіти крізь призму концепції Нової української школи / С. Яценко // Молодь і ринок. - 2018. - № 9. - С. 76-80. |
Короткий огляд (реферат): | У статті зроблено спробу проаналізувати сутність та зміст наступності дошкільної освіти та початкової школи в умовах реалізації Концепції Нової української школи. Обґрунтовано специфіку сучасної української освіти з огляду на інформатизацію, глобалізацію, технологізацію та зростання вимог до особистості. Проаналізовано науковий доробок учених, які досліджують проблему наступності дошкільної освіти та початкової школи. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1273 |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
144289-Текст статті-309857-1-10-20181012.pdf | 233,45 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.