Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1365| Назва: | Онтологічний сенс кордоцентризму у філософії освіти |
| Автори: | Коновальчук, Валентина |
| Ключові слова: | кордоцентризм філософія серця пізнання |
| Дата публікації: | 2015 |
| Бібліографічний опис: | Коновальчук, Валентина Онтологічний сенс кордоцентризму у філософії освіти / В. Коновальчук // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ ім. І. Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І. Франка ; [редкол.: Н. В. Скотна, О. А. Ткаченко, Т. І. Біленко та ін.]. – Дрогобич : ВВ ДДПУ ім. І. Франк, 2015. – Вип. 32 : Філософія. – С. 200-211 |
| Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена науковій рефлексії проблеми «філософії серця» у системі пізнавальної діяльності людини тарозвитку її особистості. Висловлюється ідея щодо розробки освітньої пара-дигми, яка відображає розвиток особистості як цілісної духовно-моральної сутності, перспективного напряму сучасної філософії освіти. Орієнтована на формально-інформативні та операційно-технічні цінності, освіта спроможна забезпечити технократичнийсвітогляд, статус функціонера вузької спеціалізації. Альтернативоюдуховному руйнуванню людини є розвиток цілісного духовно-еко-логічного світогляду на засадах кордоцентризму. Із цією метоюробиться спроба освоєння досвіду різних систем пізнання, які стосуються проблеми цілісної природи людини на основі еволюції кордогностичних ідей. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1365 |
| Розташовується у зібраннях: | № 32 (2015) Людинознавчі студії. Серія «Філософія» |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| коновальчук.pdf | 221,89 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.