Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1369
Назва: Засоби формування художньо-естетичної компетентності старших дошкільників
Автори: Паласевич, Ірина
Ключові слова: естетичне виховання
художньо-естетичний розвиток
художньо-естетична компетентність
засоби формування художньо-естетичної компетентності
діти старшого дошкільного віку
Дата публікації: 2018
Видавництво: Дрогобич: Коло
Бібліографічний опис: Паласевич, Ірина. Засоби формування художньо-естетичної компетентності старших дошкільників / І. Паласевич // Молодь і ринок. - 2018. - № 10. - С. 35-40.
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано основні засоби формування художньо-естетичної компетентності старших дошкільників, що охоплює емоційно-чуттєвий, пізнавальний, практичний, ціннісний та творчий компоненти; обґрунтовано, що своєчасне спілкування з творами різних видів мистецтва (образотворчого, музичного, літературного, театрального, декоративно-ужиткового тощо), введення дитини у світ краси і гармонії сприяють її художньо-естетичному розвитку; з’ясовано, що рівень художньо-естетичного розвитку старшого дошкільника визначається почуттям його задоволення від процесу і результатів власної творчої художньо-естетичної діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1369
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
146989-Текст статті-316906-1-10-20181110 (1).pdf277,57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.