Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1381
Назва: Якщо математика - то з гумором: нетрадиційні підходи до викладання математики у вищій школі
Автори: Кошелєв, Олександр
Сиротенко, Валерій
Ключові слова: гумор
іронія
гротеск
каламбур
жарт
карикатура
круги Ейлера
пропорція
графік функцій
“золотий переріз”
Дата публікації: 2018
Видавництво: Дрогобич: Коло
Бібліографічний опис: Кошелєв, Олександр. Якщо математика - то з гумором: нетрадиційні підходи до викладання математики у вищій школі / О. Кошелєв // Молодь і ринок. - 2018. - № 10. - С. 98-103.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена проблемі, як змінити атмосферу в студентській аудиторії, щоб вона стала ненав’язливою, позбавилася рутинності, сухої офіційності, а натомість запанували психологічно-інтелектуальна розкутість, креативність не лише в підходах до викладання різноманітного математичного матеріалу, а, перш за все, у взаєминах між викладачем і студентами, між одногрупниками. Засобом, який здатен реалізувати проголошені наміри, виступає гумор. Він повинен панувати і при подачі теоретичного матеріалу, і в ситуації наростання психологічного конфлікту, і як засіб зняття психолого-інтелектуального навантаження. Ураховуючи ж дидактичний характер завдань, гумористичне наснаження заняття вибудовується на ґрунті каламбуру, гротескового жарту, іронічного зауваження, карикатурного зображення, що й обумовлює бажаний ефект.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1381
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
147036-Текст статті-317023-1-10-20181111.pdf408,57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.