Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1381
Назва: | Якщо математика - то з гумором: нетрадиційні підходи до викладання математики у вищій школі |
Автори: | Кошелєв, Олександр Сиротенко, Валерій |
Ключові слова: | гумор іронія гротеск каламбур жарт карикатура круги Ейлера пропорція графік функцій “золотий переріз” |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Дрогобич: Коло |
Бібліографічний опис: | Кошелєв, Олександр. Якщо математика - то з гумором: нетрадиційні підходи до викладання математики у вищій школі / О. Кошелєв // Молодь і ринок. - 2018. - № 10. - С. 98-103. |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена проблемі, як змінити атмосферу в студентській аудиторії, щоб вона стала ненав’язливою, позбавилася рутинності, сухої офіційності, а натомість запанували психологічно-інтелектуальна розкутість, креативність не лише в підходах до викладання різноманітного математичного матеріалу, а, перш за все, у взаєминах між викладачем і студентами, між одногрупниками. Засобом, який здатен реалізувати проголошені наміри, виступає гумор. Він повинен панувати і при подачі теоретичного матеріалу, і в ситуації наростання психологічного конфлікту, і як засіб зняття психолого-інтелектуального навантаження. Ураховуючи ж дидактичний характер завдань, гумористичне наснаження заняття вибудовується на ґрунті каламбуру, гротескового жарту, іронічного зауваження, карикатурного зображення, що й обумовлює бажаний ефект. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1381 |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
147036-Текст статті-317023-1-10-20181111.pdf | 408,57 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.