Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1391
Назва: | Поліхудожня підготовка майбутнього вчителя музики: зміст і структура, орієнтири для діагностування |
Автори: | Гаоян, Ся |
Ключові слова: | майбутній учитель музики музично-теоретичні дисципліни поліхудожня підготовленість компонентна структура поліхудожньої підготовленості критерії показники гіпотетичні рівні |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Дрогобич: Коло |
Бібліографічний опис: | Гаоян, Ся. Поліхудожня підготовка майбутнього вчителя музики: зміст і структура, для діагностування / С. Гаоян // Молодь і ринок. - 2018. - № 10. - С. 147-151. |
Короткий огляд (реферат): | У статті актуалізовано поняття поліхудожньої підготовки та поліхудожньої підготовленості як її результату. Окреслено поліхудожній потенціал музично-теоретичних дисциплін у фаховій підготовці майбутнього вчителя музики. Показано місце курсів історії музики та аналізу музичних творів як змістово оптимальних для поліхудожньої підготовки, що проектується в інші музично-теоретичні та фахові дисципліни. Описано зміст структурних компонентів поліхудожньої підготовленості в контексті вивчення історії музики та аналізу музичних творів. Обґрунтовано критерії, показники та спрогнозовано можливі рівні, передбачена варіативність проявів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1391 |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
147044-Текст статті-317039-1-10-20181111.pdf | 266,62 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.