Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1392
Назва: Проблема розвитку адекватної самооцінки дітей старшого дошкільного віку у психолого-педагогічних дослідженнях
Автори: Карвацька, Христина -Марія
Ключові слова: старший дошкільний вік
адекватна самооцінка
розвиток самооцінки
психолого-педагогічні дослідження
Дата публікації: 2018
Видавництво: Дрогобич: Коло
Бібліографічний опис: Карвацька, Христина -Марія. Проблема розвитку адекватної самооцінки дітей старшого дошкільного віку у психолого-педагогічних дослідженнях / Х.- М. Карвацька // Молодь і ринок. - 2018. - № 10. - С. 152-155.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена аналізу психолого-педагогічних досліджень щодо формування адекватної самооцінки дитини у старшому дошкільному віці. Аналіз та узагальнення підходів і концепцій до вивчення проблеми самооцінки дошкільників свідчить, що дошкільний вік є сприятливим для формування самооцінки дитини і виступає важливою передумовою зародження її адекватності. У старшому дошкільному віці потреба дитини у оцінці дорослого велика, однак самооцінка дитини починає опиратися на результати і висновки, які дитина отримує в індивідуальному досвіді.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1392
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
147045-Текст статті-317041-1-10-20181111.pdf255,48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.