Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1400
Назва: Дидактичні умови формування індивідуальних стратегій навчання студентів філологічних спеціальностей
Автори: Малихін, Олександр
Гавриленко, Анастасія
Ключові слова: дидактичні умови
метод навчання
індивідуальна стратегія
індивідуальна стратегія навчання
вивчення іноземних мов
Дата публікації: 2018
Видавництво: Дрогобич: Коло
Бібліографічний опис: Малихін, Олександр. Дидактичні умови формування індивідуальних стратегій навчання студентів філологічних спеціальностей / О. Малихін, А. Гавриленко // Молодь і ринок. - 2018. - № 11. - С. 28-32.
Короткий огляд (реферат): У статті визначено та описано дидактичні умови формування індивідуальних стратегій навчання студентів філологічних спеціальностей. Обґрунтовано оптимальність дидактичних умов, що сприятимуть продуктивності та оптимізації навчального процесу в системі структурно-функціональних елементів моделі формування індивідуальних стратегій навчання студентів-філологів. Проаналізовано провідну та супідрядні дидактичні умови формування індивідуальних стратегій навчання. Серед дидактичних умов, що гарантують успішне формування індивідуальних стратегій, визначені такі: реалізація положень компетентнісного підходу; забезпечення сталої мотивації суб’єкта навчання; розробка індивідуальних освітніх траєкторій; реалізація індивідуальних траєкторій навчання за рахунок урахування індивідуально-особистісних стилів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1400
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
151948-Текст статті-328263-1-10-20181220.pdf245,97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.