Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1400
Назва: | Дидактичні умови формування індивідуальних стратегій навчання студентів філологічних спеціальностей |
Автори: | Малихін, Олександр Гавриленко, Анастасія |
Ключові слова: | дидактичні умови метод навчання індивідуальна стратегія індивідуальна стратегія навчання вивчення іноземних мов |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Дрогобич: Коло |
Бібліографічний опис: | Малихін, Олександр. Дидактичні умови формування індивідуальних стратегій навчання студентів філологічних спеціальностей / О. Малихін, А. Гавриленко // Молодь і ринок. - 2018. - № 11. - С. 28-32. |
Короткий огляд (реферат): | У статті визначено та описано дидактичні умови формування індивідуальних стратегій навчання студентів філологічних спеціальностей. Обґрунтовано оптимальність дидактичних умов, що сприятимуть продуктивності та оптимізації навчального процесу в системі структурно-функціональних елементів моделі формування індивідуальних стратегій навчання студентів-філологів. Проаналізовано провідну та супідрядні дидактичні умови формування індивідуальних стратегій навчання. Серед дидактичних умов, що гарантують успішне формування індивідуальних стратегій, визначені такі: реалізація положень компетентнісного підходу; забезпечення сталої мотивації суб’єкта навчання; розробка індивідуальних освітніх траєкторій; реалізація індивідуальних траєкторій навчання за рахунок урахування індивідуально-особистісних стилів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1400 |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
151948-Текст статті-328263-1-10-20181220.pdf | 245,97 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.