Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1411
Назва: Проблема послідовності у формуванні іншомовної комунікативної компетентності на початковому етапі вивчення іноземної мови
Автори: Западинська, Ірина
Ключові слова: комунікативна компетентність
іноземні мови
гуманітарна освіта
послідовність
мовна поведінка
Дата публікації: 2018
Видавництво: Дрогобич: Коло
Бібліографічний опис: Западинська, Ірина. Проблема послідовності у формуванні іншомовної комунікативної компетентності на початковому етапі вивчення іноземної мови / І. Западинська // Молодь і ринок. - 2018. - № 11. - С. 65-68.
Короткий огляд (реферат): Іншомовна комунікація можлива за умови володіння суб’єктами іншомовного спілкування мовою як засобом комунікації. Рівень сформованості іншомовної комунікативної компетентності суб’єктів виступає визначальним фактором, що обумовлює рівень ефективності комунікативного процесу в цілому. Практична мета навчання іноземних мов полягає в оволодінні іншомовною комунікативною компетентністю, яка на сучасному етапі виступає важливим структурним компонентом професійної компетентності майбутнього вчителя вищої школи. Іншомовну комунікативну компетентність визначають як сукупність знань, умінь та навичок, необхідних для ефективного здійснення іншомовної комунікації у різних сферах діяльності людини, зокрема у професійній діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1411
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
151956-Текст статті-328280-1-10-20181220.pdf266,9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.