Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1419
Назва: Система вищої освіти США: теоретико-методологічний аспект
Автори: Гаврилюк, Наталія
Ключові слова: вища освіта США
мета вищої освіти
методологічний підхід
управління освітою
індивідуальний підхід
Дата публікації: 2018
Видавництво: Дрогобич: Коло
Бібліографічний опис: Гаврилюк, Наталія. Система вищої освіти США: теоретико-методологічний аспект / Н. Гаврилюк // Молодь і ринок. - 2018. - № 11. - С. 92-96
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто окремі теоретико-методологічні аспекти системи вищої освіти США. Проведено аналіз теоретичних праць зарубіжних та вітчизняних науковців. Визначено підходи, що становлять методологічне підґрунтя системи вищої освіти США та України (діалектичний, гуманістичний, системний, технологічний, аксіологічний). Описано сучасні підходи до управління освітою США. Здійснено класифікацію американських вищих навчальних закладів. Акцентовано увагу на індивідуальному підході до навчання студентів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1419
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
152093-Текст статті-328704-1-10-20181220.pdf332,31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.