Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1422
Назва: | Вплив соціально-педагогічного середовища на професійне самовизначення старшокласників |
Автори: | Агалець, Інна |
Ключові слова: | соціально-педагогічне середовище професійне самовизначення умови мотиви фактори батьки старшокласники |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Дрогобич: Коло |
Бібліографічний опис: | Агалець, Інна. Вплив соціально-педагогічного середовища на професійне самовизначення старшокласників / І. Агалець // Молодь і ринок. - 2018. - № 11. - С. 105-108. |
Короткий огляд (реферат): | Висвітлено результати впливу низки умов соціально-педагогічного середовища на вибір майбутньої професії учнів старших класів загальноосвітніх навчальних закладів (ЗНЗ) та акцентовано увагу на факторах, що впливають на розвиток соціального та особистісного самовизначення старшокласників. Наголошено, що навчально-виховний процес як система має забезпечувати поєднання психологічного, змістового, практичного та техніко-технологічного компонентів. Обґрунтовано доцільність запровадження в ЗНЗ професійного діагностування учнівської молоді з метою визначення рівня готовності до професійного самовизначення. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1422 |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
152101-Текст статті-328719-1-10-20181220.pdf | 268,24 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.