Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1422
Назва: Вплив соціально-педагогічного середовища на професійне самовизначення старшокласників
Автори: Агалець, Інна
Ключові слова: соціально-педагогічне середовище
професійне самовизначення
умови
мотиви
фактори
батьки
старшокласники
Дата публікації: 2018
Видавництво: Дрогобич: Коло
Бібліографічний опис: Агалець, Інна. Вплив соціально-педагогічного середовища на професійне самовизначення старшокласників / І. Агалець // Молодь і ринок. - 2018. - № 11. - С. 105-108.
Короткий огляд (реферат): Висвітлено результати впливу низки умов соціально-педагогічного середовища на вибір майбутньої професії учнів старших класів загальноосвітніх навчальних закладів (ЗНЗ) та акцентовано увагу на факторах, що впливають на розвиток соціального та особистісного самовизначення старшокласників. Наголошено, що навчально-виховний процес як система має забезпечувати поєднання психологічного, змістового, практичного та техніко-технологічного компонентів. Обґрунтовано доцільність запровадження в ЗНЗ професійного діагностування учнівської молоді з метою визначення рівня готовності до професійного самовизначення.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1422
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
152101-Текст статті-328719-1-10-20181220.pdf268,24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.