Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1423
Назва: Проблема персоніфікації розвитку зарубіжної освіти і педагогічної думки: досвід української педагогічної компаративістики
Автори: Розман, Ірина
Ключові слова: історія педагогіки
історія освіти
педагогічна думка
педагогічна компаративістика
педагогічна біографістика
філософія освіти
педагогічна персоналія
Дата публікації: 2018
Видавництво: Дрогобич: Коло
Бібліографічний опис: Розман, Ірина. Проблема персоніфікації розвитку зарубіжної освіти і педагогічної думки: досвід української педагогічної компаративістики / І. Розман // Молодь і ринок. - 2018. - № 11. - С. 109-113.
Короткий огляд (реферат): У статті здійснено історіографічний аналіз студій, що персоніфікують розвиток зарубіжної освіти і педагогічної думки в контексті розвитку української педагогічної біографістики. На основі розгляду узагальнювальних праць, наукової і навчально-методичної літератури, дисертацій з історії розвитку зарубіжної педагогіки, філософії освіти, філософсько-педагогічної думки у країнах Європи і США за доби Античності, Середньовіччя, Нового і Новітнього часу визначено провідні тенденції і здобутки, прогалини цього наукового досвіду. Показано міждисциплінарний характер досліджень з означеної проблематики, які здійснені в галузях історії педагогіки, педагогічної компаративістики, педагогічної біографістики, філософії освіти та на перетині цих та інших галузей знань.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1423
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
152102-Текст статті-328721-1-10-20181220.pdf335,24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.