Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1423
Назва: | Проблема персоніфікації розвитку зарубіжної освіти і педагогічної думки: досвід української педагогічної компаративістики |
Автори: | Розман, Ірина |
Ключові слова: | історія педагогіки історія освіти педагогічна думка педагогічна компаративістика педагогічна біографістика філософія освіти педагогічна персоналія |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Дрогобич: Коло |
Бібліографічний опис: | Розман, Ірина. Проблема персоніфікації розвитку зарубіжної освіти і педагогічної думки: досвід української педагогічної компаративістики / І. Розман // Молодь і ринок. - 2018. - № 11. - С. 109-113. |
Короткий огляд (реферат): | У статті здійснено історіографічний аналіз студій, що персоніфікують розвиток зарубіжної освіти і педагогічної думки в контексті розвитку української педагогічної біографістики. На основі розгляду узагальнювальних праць, наукової і навчально-методичної літератури, дисертацій з історії розвитку зарубіжної педагогіки, філософії освіти, філософсько-педагогічної думки у країнах Європи і США за доби Античності, Середньовіччя, Нового і Новітнього часу визначено провідні тенденції і здобутки, прогалини цього наукового досвіду. Показано міждисциплінарний характер досліджень з означеної проблематики, які здійснені в галузях історії педагогіки, педагогічної компаративістики, педагогічної біографістики, філософії освіти та на перетині цих та інших галузей знань. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1423 |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
152102-Текст статті-328721-1-10-20181220.pdf | 335,24 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.