Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1441
Назва: Формування готовності майбутніх докторів філософії до інноваційної педагогічної діяльності
Автори: Дольнікова, Любов
Стечкевич, Олег
Ключові слова: професійна педагогіка
інноваційна педагогічна діяльність
доктор філософії
Дата публікації: 2018
Видавництво: Дрогобич: Коло
Бібліографічний опис: Дольнікова, Любов. Формування готовності майбутніх докторів філософії до інноваційної педагогічної діяльності / Л. Дольнікова // Молодь і ринок. - 2018. - № 12. - С. 33-37.
Короткий огляд (реферат): У статті проведений аналіз теоретичних засад та практичних результатів формування готовності майбутніх докторів філософії до інноваційної педагогічної діяльності у закладі вищої освіти. Проаналізовано можливості формування готовності майбутніх докторів філософії до інноваційної педагогічної діяльності в процесі вивчення курсу “Професійна педагогіка”. Запропоновано тематику практичних робіт для аспірантів першого року навчання, яка реалізує взаємодію учасників педагогічного процесу у формі випереджувального навчання через активну дискусію. Представлено результати спільної роботи на таких заняттях: основні риси педагога сучасної вищої школи, педагогічні умови підготовки до інноваційної педагогічної діяльності, модель сучасного науково-педагогічного працівника вищої школи.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1441
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
155437-Текст статті-338172-1-10-20190130.pdf293,78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.