Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1441
Назва: | Формування готовності майбутніх докторів філософії до інноваційної педагогічної діяльності |
Автори: | Дольнікова, Любов Стечкевич, Олег |
Ключові слова: | професійна педагогіка інноваційна педагогічна діяльність доктор філософії |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Дрогобич: Коло |
Бібліографічний опис: | Дольнікова, Любов. Формування готовності майбутніх докторів філософії до інноваційної педагогічної діяльності / Л. Дольнікова // Молодь і ринок. - 2018. - № 12. - С. 33-37. |
Короткий огляд (реферат): | У статті проведений аналіз теоретичних засад та практичних результатів формування готовності майбутніх докторів філософії до інноваційної педагогічної діяльності у закладі вищої освіти. Проаналізовано можливості формування готовності майбутніх докторів філософії до інноваційної педагогічної діяльності в процесі вивчення курсу “Професійна педагогіка”. Запропоновано тематику практичних робіт для аспірантів першого року навчання, яка реалізує взаємодію учасників педагогічного процесу у формі випереджувального навчання через активну дискусію. Представлено результати спільної роботи на таких заняттях: основні риси педагога сучасної вищої школи, педагогічні умови підготовки до інноваційної педагогічної діяльності, модель сучасного науково-педагогічного працівника вищої школи. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1441 |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
155437-Текст статті-338172-1-10-20190130.pdf | 293,78 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.