Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1455
Назва: | Професійна готовність майбутніх педагогів у сучасній науковій літературі |
Автори: | Шевченко, Юлія |
Ключові слова: | професійна готовність готовність студентів компоненти готовності підготовленість майбутнього вчителя |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Дрогобич: Коло |
Бібліографічний опис: | Шевченко, Юлія. Професійна готовність майбутніх педагогів у сучасній науковій літературі / Ю. Шевченко // Молодь і ринок. - 2018. - № 12. - С. 88-93. - Бібліогр. в кінці ст. 92-93. |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена розгляду проблеми професійної готовності майбутніх педагогів у сучасній науковій літературі. Обґрунтовується, що змістові вектори у понятті “готовність майбутнього вчителя” – знаннєвий, почуттєвий, діяльнісно-практичний, з додатковим обов’язковим елементом – наявність першого досвіду. Визначається, що ефективність забезпечення формування готовності студентів до педагогічної діяльності можливе через органічне поєднання змісту, форм, методів таких видів підготовки, як навчально-пізнавальної, науково-дослідної, практичної, та спрямування їх на розвиток професійної компетентності. Констатовано, що введення нових елементів до безпосередньої практики роботи у школі підсилить інтерес самих студентів до духовно-морального розвитку молодших школярів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1455 |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
155509-Текст статті-338476-1-10-20190131.pdf | 280,18 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.