Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1463
Назва: Структурологічний аналіз феномена "педагогічна свідомість майбутнього вчителя математики"
Автори: Бобовський, Роман
Ключові слова: формування педагогічної свідомості
структура педагогічної свідомості
компоненти педагогічної свідомості
педагогічна свідомість
Дата публікації: 2018
Видавництво: Дрогобич: Коло
Бібліографічний опис: Бобовський, Роман. Структурологічний аналіз феномена "педагогічна свідомість майбутнього вчителя математики" / Р. Бобовський // Молодь і ринок. - 2018. - № 12. - С. 121-126.
Короткий огляд (реферат): У статті здійснено теоретичний аналіз теоретико-методологічних підходів до вивчення феномену педагогічної свідомості. На основі аналізу наукових праць було визначено структурні компоненти педагогічної свідомості майбутнього вчителя математики (мотиваційно-ціннісний, інтелектуально-пізнавальний, операційно-діяльнісний та рефлексивний компоненти).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1463
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
155570-Текст статті-338643-1-10-20190131.pdf276,31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.