Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1463| Назва: | Структурологічний аналіз феномена "педагогічна свідомість майбутнього вчителя математики" |
| Автори: | Бобовський, Роман |
| Ключові слова: | формування педагогічної свідомості структура педагогічної свідомості компоненти педагогічної свідомості педагогічна свідомість |
| Дата публікації: | 2018 |
| Видавництво: | Дрогобич: Коло |
| Бібліографічний опис: | Бобовський, Роман. Структурологічний аналіз феномена "педагогічна свідомість майбутнього вчителя математики" / Р. Бобовський // Молодь і ринок. - 2018. - № 12. - С. 121-126. |
| Короткий огляд (реферат): | У статті здійснено теоретичний аналіз теоретико-методологічних підходів до вивчення феномену педагогічної свідомості. На основі аналізу наукових праць було визначено структурні компоненти педагогічної свідомості майбутнього вчителя математики (мотиваційно-ціннісний, інтелектуально-пізнавальний, операційно-діяльнісний та рефлексивний компоненти). |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1463 |
| Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 155570-Текст статті-338643-1-10-20190131.pdf | 276,31 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.