Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1488
Назва: Дослідницька компетентність вчителя нової української школи
Автори: Карпова, Лариса
Ключові слова: дослідницька компетентність
Нова українська школа
індивідуальна дослідницька траєкторія
дослідницька парадигма
Дата публікації: 2019
Видавництво: Дрогобич: Коло
Бібліографічний опис: Карпова, Лариса. Дослідницька компетентність вчителя нової української школи / Л. Карпова // Молодь і ринок. - 2019. - № 1. - С. 85-89. - Бібліогр. в кінці ст.
Короткий огляд (реферат): У статті наведені результати аналізу поняття “дослідницька компетентність вчителя”. Встановлено, що дослідницька компетентність входить до складу ключових. Визначено, що формування дослідницької компетентності педагогів є необхідною умовою їхнього становлення у Новій українській школі. Аналіз трактувань поняття показав, що більшість визначень не враховують особистість дослідника, тим самим нівелюючи суть компетентнісного підходу. Отже, сформульовано авторське визначення поняття “дослідницька компетентність вчителя” в умовах реалізації дослідницької парадигми розвитку освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1488
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
158531-Текст статті-346382-1-10-20190305.pdf240,19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.