Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1489| Назва: | An analysis of the practice of smart advice in terms of gender perspective | 
| Інші назви: | Аналіз практики розумних порад з точки зору гендерної проблематики | 
| Автори: | Yildyrym, Akhmet | 
| Ключові слова: | informatics інформатика a gender гендер smart board розумна дошка technology технологія a gender and technology гендер і технологія technological tools технологічніінструменти an information technology інформаційні технології  | 
| Дата публікації: | 2019 | 
| Видавництво: | Дрогобич: Коло | 
| Бібліографічний опис: | Yildyrym, Akhmet. Аналіз практики розумних порад з точки зору гендерної проблематики / А. Йилдирим // Молодь і ринок. - 2019. - № 1. - С. 90-94. - Бібліогр. в кінці ст. | 
| Короткий огляд (реферат): | У сьогоднішньому стрімкому розвитку науки і техніки вже неможливо передавати і запам’ятовувати знання з допомогою традиційних методів навчання. Відповідно, учні повинні вибрати освіту, орієнтовану на учнів, і підготувати вільне освітнє середовище. Сьогодні, паралельно з розвитком комунікаційних технологій у всьому світі, в освітніх науках впроваджуються нові пошуки. Для визначення ставлення студентів до технологічного обладнання проводяться різні дослідження і враховуються необхідні освітні системи і стратегії для більш раціонального використання інвестицій. “Розумна дошка”, яка використовується в школах в останні роки, справила позитивний вплив на навчання і розвиток в освіті. Метою даного дослідження є оцінка поглядів учнів на використання “розумної дошки” в середній школі з точки зору чоловічої та жіночої статі. Сукупність досліджень становить 1330 учнів, які навчаються в офіційних середніх школах в районі Тасова провінції Амасья в Туреччині. Кількість студентів, що беруть участь у дослідженні, становить 1012 осіб. При аналізі даних були отримані значення групової частоти і проведено незалежний t-тест для гендерних змінних. За результатами дослідження, студенти чоловічої статі із задоволенням користуються “розумною дошкою” і вважають, що використання технологій справляє позитивний вплив на навчання. Крім того, студенти чоловічої статі проявили більше участі в обговоренні питань, ніж студенти жіночої статі. | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1489 | 
| Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 158532-Текст статті-346385-1-10-20190305.pdf | 383,52 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.