Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1495
Назва: | Формування здоров'язберігаючого простору в навчально-виховному процесі |
Автори: | Дуржинська, Оксана |
Ключові слова: | здоров’язберігаючі технології здоров’язбереження студентська молодь сучасна освіта формування мотивації викладачі |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Дрогобич: Коло |
Бібліографічний опис: | Дуржинська, Оксана. Формування здоров'язберігаючого простору в навчально-виховному процесі / О. Дуржинська // Молодь і ринок. - 2019. - № 1. - С. 121-124. - Бібліогр. в кінці ст. |
Короткий огляд (реферат): | Розглядається поняття “здоров’язберігаючі технології” як частина педагогічної науки, як спосіб організації, модель навчального процесу та його інструментарій, що повинен забезпечити ефективність і результативність навчання разом із збереженням здоров’я студентської молоді. Відзначено, що впровадження здоров’язберігючих освітніх технологій пов’язано з використанням медико-гігієнічних, фізкультурно-оздоровчих, соціально-адаптованих, екологічних здоров’язберігаючих технологій та технологій забезпечення безпеки життєдіяльності. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1495 |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
158763-Текст статті-346728-1-10-20190306.pdf | 228,77 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.