Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1495
Назва: Формування здоров'язберігаючого простору в навчально-виховному процесі
Автори: Дуржинська, Оксана
Ключові слова: здоров’язберігаючі технології
здоров’язбереження
студентська молодь
сучасна освіта
формування мотивації
викладачі
Дата публікації: 2019
Видавництво: Дрогобич: Коло
Бібліографічний опис: Дуржинська, Оксана. Формування здоров'язберігаючого простору в навчально-виховному процесі / О. Дуржинська // Молодь і ринок. - 2019. - № 1. - С. 121-124. - Бібліогр. в кінці ст.
Короткий огляд (реферат): Розглядається поняття “здоров’язберігаючі технології” як частина педагогічної науки, як спосіб організації, модель навчального процесу та його інструментарій, що повинен забезпечити ефективність і результативність навчання разом із збереженням здоров’я студентської молоді. Відзначено, що впровадження здоров’язберігючих освітніх технологій пов’язано з використанням медико-гігієнічних, фізкультурно-оздоровчих, соціально-адаптованих, екологічних здоров’язберігаючих технологій та технологій забезпечення безпеки життєдіяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1495
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
158763-Текст статті-346728-1-10-20190306.pdf228,77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.