Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1517
Назва: | Художньо-специфічні принципи інтегрованого викладання музичного мистецтва в початковій школі |
Автори: | Гречаник, Наталія Пішун, Сергій |
Ключові слова: | інтеграція компетентність молодші школярі музичне мистецтво поліхудожність принципи урок |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Дрогобич: Коло |
Бібліографічний опис: | Гречаник, Наталія. Художньо-специфічні принципи інтегрованого викладання музичного мистецтва в початковій школі / Н. Гречаник, С. Пішун // Молодь і ринок. - 2019. - № 2. - С. 85-90. - Бібліогр. в кінці ст. |
Короткий огляд (реферат): | У статті зроблена спроба аналізу художньо-специфічних принципів, траєкторій їх функціонування й реалізації в процесі навчання учнів початкової школи на уроках музичного мистецтва. Задекларовані принципи розглядаються як методологічний підхід, який у взаємодії з іншими видами мистецтва забезпечує розвиток молодшого школяра з позицій гармонії зі світом природи, суспільства й культури, які, з погляду виховання духовних і соціально значущих орієнтирів особистості, набувають максимально ефективної реалізації. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1517 |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
162826-Текст статті-355971-1-10-20190407.pdf | 336,09 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.