Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1517
Назва: Художньо-специфічні принципи інтегрованого викладання музичного мистецтва в початковій школі
Автори: Гречаник, Наталія
Пішун, Сергій
Ключові слова: інтеграція
компетентність
молодші школярі
музичне мистецтво
поліхудожність
принципи
урок
Дата публікації: 2019
Видавництво: Дрогобич: Коло
Бібліографічний опис: Гречаник, Наталія. Художньо-специфічні принципи інтегрованого викладання музичного мистецтва в початковій школі / Н. Гречаник, С. Пішун // Молодь і ринок. - 2019. - № 2. - С. 85-90. - Бібліогр. в кінці ст.
Короткий огляд (реферат): У статті зроблена спроба аналізу художньо-специфічних принципів, траєкторій їх функціонування й реалізації в процесі навчання учнів початкової школи на уроках музичного мистецтва. Задекларовані принципи розглядаються як методологічний підхід, який у взаємодії з іншими видами мистецтва забезпечує розвиток молодшого школяра з позицій гармонії зі світом природи, суспільства й культури, які, з погляду виховання духовних і соціально значущих орієнтирів особистості, набувають максимально ефективної реалізації.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1517
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
162826-Текст статті-355971-1-10-20190407.pdf336,09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.