Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1535
Назва: Використання технології енерджайзингу на навчальних заняттях "Технології інклюзивної освіти" для вчителів філологічних дисциплін у системі підвищення кваліфікації
Автори: Казачінер, Олена
Ключові слова: інтерактивні технології
технологія енерджайзинг
вправи-енерджайзери
вчителі філологічних дисциплін
система підвищення кваліфікації
технології інклюзивної освіти
Дата публікації: 2019
Видавництво: Дрогобич: Коло
Бібліографічний опис: Казачінер, Олена. технології енерджайзингу на навчальних заняттях "Технології інклюзивної освіти" для вчителів філологічних дисциплін у системі підвищення кваліфікації / О. Казачінер // Молодь і ринок. - 2019. - № 3. - С, 18-23.
Короткий огляд (реферат): У статті визначено особливості використання технології енерджайзингу як однієї з інтерактивних технологій. Вона застосовується з метою виклику зацікавлення навчальною темою, перетворення аудиторії пасивних спостерігачів на активних учасників заняття. Енерджайзери можуть бути руховими, змагальними, на пробудження емоцій та почуттів до теми заняття та уваги. Обґрунтовано необхідність використання технології енерджайзингу в системі підвищення кваліфікації вчителів філологічних дисциплін. Наведено приклади авторських вправ-енерджайзерів, які використовуються на навчальних заняттях “Технології інклюзивної освіти” (на прикладі вчителів іноземної (англійської) мови).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1535
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
165991-Текст статті-364310-1-10-20190505.pdf255,34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.