Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1540
Назва: | Дванадцять типів реакцій як перешкоди на шляху ефективної педагогічної комунікації |
Автори: | Ісаєва, Світлана |
Ключові слова: | педагогічна комунікація Томас Гордон реакція перешкоди спілкування освітній простір |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Дрогобич: Коло |
Бібліографічний опис: | Ісаєва, Світлана. Дванадцять типів реакцій як перешкоди на шляху ефективної педагогічної комунікації / С. Ісаєва // Молодь і ринок. - 2019. - № 3. - С. 42-46. - Бібліогр. в кінці ст. |
Короткий огляд (реферат): | У статті наголошується на необхідності вивчення світового педагогічного досвіду з метою удосконалення теорії і практики навчально-виховного процесу. Підкреслюється надзвичайна актуальність проблеми ефективної педагогічної комунікації. Згадуються відомі давні мислителі, які вдавалися до комунікації в різні часи, та сучасні вітчизняні й зарубіжні науковці, які досліджують дане питання. Особлива увага приділяється науковій спадщині американського психолога і педагога Томаса Гордона. Проаналізовано виокремлені вченим дванадцять типів реакцій, що заважають ефективній педагогічній комунікації між вчителем і учнями. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1540 |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
166136-Текст статті-364616-1-10-20190507.pdf | 469,18 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.