Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1540
Назва: Дванадцять типів реакцій як перешкоди на шляху ефективної педагогічної комунікації
Автори: Ісаєва, Світлана
Ключові слова: педагогічна комунікація
Томас Гордон
реакція
перешкоди
спілкування
освітній простір
Дата публікації: 2019
Видавництво: Дрогобич: Коло
Бібліографічний опис: Ісаєва, Світлана. Дванадцять типів реакцій як перешкоди на шляху ефективної педагогічної комунікації / С. Ісаєва // Молодь і ринок. - 2019. - № 3. - С. 42-46. - Бібліогр. в кінці ст.
Короткий огляд (реферат): У статті наголошується на необхідності вивчення світового педагогічного досвіду з метою удосконалення теорії і практики навчально-виховного процесу. Підкреслюється надзвичайна актуальність проблеми ефективної педагогічної комунікації. Згадуються відомі давні мислителі, які вдавалися до комунікації в різні часи, та сучасні вітчизняні й зарубіжні науковці, які досліджують дане питання. Особлива увага приділяється науковій спадщині американського психолога і педагога Томаса Гордона. Проаналізовано виокремлені вченим дванадцять типів реакцій, що заважають ефективній педагогічній комунікації між вчителем і учнями.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1540
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
166136-Текст статті-364616-1-10-20190507.pdf469,18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.