Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1544
Назва: | Основні психолого-педагогічні вимоги до застосування інформаційних технологій в освітньому процесі початкової школи |
Автори: | Василиків, Іван |
Ключові слова: | інформаційні технології психолого-педагогічні вимоги Інтернет мультимедіа Microsoft Office |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Дрогобич: Коло |
Бібліографічний опис: | Василиків, Іван. Основні психолого-педагогічні вимоги до застосування інформаційних технологій в освітньому процесі початкової школи / І. Василиків // Молодь і ринок. - 2019. - № 3. - С. 66-69. - Бібліогр. в кінці ст. |
Короткий огляд (реферат): | У статті здійснюється аналіз теоретико-методологічних засад і виникнення у дітей початкової школи умінь і досвіду роботи з інформаційними технологіями дозволив розкрити психолого-педагогічні плани використання комп’ютерних технологій, як прийому навчання, зважаючи котрих в освітньому процесі відкриває додаткові можливості підвищення рівня ефективності учіння. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1544 |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
166140-Текст статті-364624-1-10-20190507.pdf | 269,21 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.