Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1549
Назва: | Концептуальні ідеї музичної педагогіки Станіслава Людкевича в контексті епохи |
Автори: | Кобрин, Наталія |
Ключові слова: | музично-педагогічна спадщина професійна музична освіта Вищий музичний інститут ім. Миколи Лисенка С. Людкевич Галичина |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Дрогобич: Коло |
Бібліографічний опис: | Кобрин, Наталія. Концептуальні ідеї музичної педагогіки Станіслава Людкевича в контексті епохи / Н. Кобрин // Молодь і ринок. - 2019. - № 3. - С. 91-96. - Бібліогр. в кінці ст. |
Короткий огляд (реферат): | Педагогічна частина спадщини С. Людкевича є дуже вагомим явищем у контексті розвитку української системи музичної освіти та виховання в ХХ ст. У статті проаналізовано триєдність організаційного, концептуально-методичного й дидактичного напрямку музично-педагогічної діяльності митця. Автор розглядає опорні ідеї й поняття музичної педагогіки С. Людкевича – музика як суть інтелекту українців, її етичний сенс, природний співучий інстинкт дитини, “омузикалення”, синтетична освіта музиканта, що засвідчують увагу композитора до музичного виховання як до загально суспільної проблеми. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1549 |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
166282-Текст статті-364880-1-10-20190508.pdf | 488,9 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.