Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1560
Назва: | Гумор як засіб подолання афективного фільтру під час навчання іноземної мови студентів технічних спеціальностей |
Автори: | Колесник, Галина |
Ключові слова: | гумор афективний фільтр когнітивні процеси сприйняття емоційний настрій |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Дрогобич: Коло |
Бібліографічний опис: | Колесник, Галина. Гумор як засіб подолання афективного фільтру під час навчання іноземної мови студентів технічних спеціальностей / Г. Колесник // Молодь і ринок. - 2019. - № 3. - С. 154-158. - Бібліогр. в кінці ст. |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена вивченню ролі гумору в процесі навчання іноземної мови студентів технічних спеціальностей. Автор розглядає основні функції гумору в педагогічній діяльності, а саме: мотиваційну, емоційну, виховну, організаційну, навчальну та педагогічну. Гумор розглядається як педагогічний засіб, необхідний для створення комфортної психологічної атмосфери в аудиторії, запобігання колізій між викладачем та студентами, підвищення ефективності засвоєння іноземної мови. Також пропонуються етичні принципи і обмеження використання гумору та вимоги до його доцільності. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1560 |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
166384-Текст статті-365364-1-10-20190508.pdf | 247,18 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.