Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1560
Назва: Гумор як засіб подолання афективного фільтру під час навчання іноземної мови студентів технічних спеціальностей
Автори: Колесник, Галина
Ключові слова: гумор
афективний фільтр
когнітивні процеси
сприйняття
емоційний настрій
Дата публікації: 2019
Видавництво: Дрогобич: Коло
Бібліографічний опис: Колесник, Галина. Гумор як засіб подолання афективного фільтру під час навчання іноземної мови студентів технічних спеціальностей / Г. Колесник // Молодь і ринок. - 2019. - № 3. - С. 154-158. - Бібліогр. в кінці ст.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена вивченню ролі гумору в процесі навчання іноземної мови студентів технічних спеціальностей. Автор розглядає основні функції гумору в педагогічній діяльності, а саме: мотиваційну, емоційну, виховну, організаційну, навчальну та педагогічну. Гумор розглядається як педагогічний засіб, необхідний для створення комфортної психологічної атмосфери в аудиторії, запобігання колізій між викладачем та студентами, підвищення ефективності засвоєння іноземної мови. Також пропонуються етичні принципи і обмеження використання гумору та вимоги до його доцільності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1560
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
166384-Текст статті-365364-1-10-20190508.pdf247,18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.