Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1569
Назва: Критичне мислення молодших школярів: сутність і особливості
Автори: Шквир, Оксана
Ключові слова: молодші школярі
мислення
критичне мислення
інтелектуальні техніки
комунікативні техніки
структура критичного мислення
особливості критичного мислення
Дата публікації: 2019
Видавництво: Дрогобич: Коло
Бібліографічний опис: Шквир, Оксана. Критичне мислення молодших школярів: сутність і особливості / О. Шквир // Молодь і ринок. - 2019. - № 4. - С. 27-32. - Бібліогр. в кінці ст.
Короткий огляд (реферат): У статті акцентовано увагу на проблемі переорієнтації освітнього процесу початкової школи на забезпечення ефективних умов для розвитку в учнів критичного мислення. Уточнено сутність понять “мислення” і “критичне мислення”. Визначено структуру критичного мислення: постановка проблеми, пошук інформації, чітка аргументація, прийняття рішення. Розкрито зміст кожного структурного компонента та визначено роль учителя початкової школи на кожному з них. Визначено особливості критичного мислення молодших школярів, як-от: самостійність, аналітичність, логічність, соціальність.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1569
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
168369-Текст статті-370895-1-10-20190523.pdf337,94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.