Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1569
Назва: | Критичне мислення молодших школярів: сутність і особливості |
Автори: | Шквир, Оксана |
Ключові слова: | молодші школярі мислення критичне мислення інтелектуальні техніки комунікативні техніки структура критичного мислення особливості критичного мислення |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Дрогобич: Коло |
Бібліографічний опис: | Шквир, Оксана. Критичне мислення молодших школярів: сутність і особливості / О. Шквир // Молодь і ринок. - 2019. - № 4. - С. 27-32. - Бібліогр. в кінці ст. |
Короткий огляд (реферат): | У статті акцентовано увагу на проблемі переорієнтації освітнього процесу початкової школи на забезпечення ефективних умов для розвитку в учнів критичного мислення. Уточнено сутність понять “мислення” і “критичне мислення”. Визначено структуру критичного мислення: постановка проблеми, пошук інформації, чітка аргументація, прийняття рішення. Розкрито зміст кожного структурного компонента та визначено роль учителя початкової школи на кожному з них. Визначено особливості критичного мислення молодших школярів, як-от: самостійність, аналітичність, логічність, соціальність. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1569 |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
168369-Текст статті-370895-1-10-20190523.pdf | 337,94 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.