Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1601
Назва: Музейна педагогіка як інструмент розширення освітнього простору
Автори: Квас, Олена
Земан, Іванна
Ключові слова: музейна педагогіка
музейні експозиції
освітній простір
музейна комунікація
Дата публікації: 2019
Видавництво: Дрогобич: Коло
Бібліографічний опис: Квас, Олена. Музейна педагогіка як інструмент розширення освітнього простору / О. Квас, І. Земан // Молодь і ринок. - 2019. - № 5. - С. 12-17. - . в кінці ст.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена розгляду музейної педагогіки як важливого інструменту розширення освітнього простору. Вітчизняна музейна педагогіка активно шукає нові форми організації навчальної діяльності. Одним з важливих завдань наближення музейної педагогіки до навчальної практики є визначення й апробація принципів, методів, прийомів роботи музеїв з учнями та студентами. Все більша низка музеїв адаптують свої пропозиції до потреб освітян, проводять консультації та тренінги для вчителів, щоб максимально використати свій потенціал музейної колекції.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1601
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
170961-Текст статті-377700-1-10-20190620.pdf465,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.