Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1602
Назва: Аксіоцентризм, пайдоцентризм та сучасний освітній процес
Автори: Швай, Роксоляна
Ключові слова: педагогіка
аксіоцентризм
пайдоцентризм
антипедагогіка
боулінг
викладач
Дата публікації: тра-2019
Видавництво: Дрогобич: Коло
Бібліографічний опис: Аксіоцентризм, пайдоцентризм та сучасний освітній процес / Р. Швай // Молодь і ринок. - 2019. - № 5. - С. 17-22. - Бібліогр. в кінці ст
Короткий огляд (реферат): Розглянуто дві різні парадигми в освіті: аксіоцентризм і пайдоцентризм. Вихідним положенням аксіоцентризму є трансцендентно-спільнотні цінності. У пайдоцентризмі метою навчання і виховання є самореалізація, тобто повний розвиток усіх задатків особистості. Виділено антипедагогіку як крайній вид пайдоцентризму і нову ситуацію, пов’язану з переходом від педагогічного примусу до свободи. Зроблено висновок, що серед можливих причин поширення булінгу в освітніх закладах може бути пропаганда пайдоцентризму в педагогіці.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1602
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
170962-Текст статті-377702-1-10-20190620.pdf499,13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.