Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1606
Назва: | Theoretical basis for the development of foreign grammatical competencein the process of students of philological specialities training |
Інші назви: | Теоретичні засади розвитку іншомовної граматичної компетентості у процесі підготовки студентів філологічних спеціальностей |
Автори: | Mahdyuk, Olha |
Ключові слова: | grammatical competence граматична компетентність students of philological specialities студенти філологічних спеціальностей foreign language studying вивчення іноземної мови methods методи approaches підходи |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Дрогобич: Коло |
Бібліографічний опис: | Магдюк, Ольга. Теоретичні засади розвитку іншомовної граматичної компетентості у процесі підготовки студентів філологічних спеціальностей / О. Магдюк // Молодь і ринок. - 2019. - № 5. - С. 45-49. |
Короткий огляд (реферат): | У статті зроблено спробу обґрунтувати думку, що граматична компетентність забезпечує систематичне знання студентами лексичних, морфологічних, синтаксичних, фонетичних і правописних аспектів мови для побудови значущих і послідовних висловлювань; володіння граматичними поняттями, а також засобами вираження граматичних категорій; уміння та навички адекватно використовувати граматичні явища в мовленнєвій діяльності в різних комунікаційних ситуаціях для вирішення мовленнєво-психічних задач. Наголошено на важливості підвищення обізнаності вчителів щодо різноманітності методів і підходів у процесі підготовки студентів філологічних спеціальностей з іноземної мови. Основні підходи свідомо-комунікативного методу були запропоновані як важливий компонент розвитку граматичної компетентності. Встановлено, що особливості професійної мовної освіти у вищій освіті включають наявність певних часових обмежень; групова робота, а не індивідуальна робота; вік студентів; неможливість безпосередньо занурити всіх студентів у мовне середовище у процесі вивчення іноземної мови. Це передбачає необхідність розробки нових методів навчання, зокрема, методів формування інземної граматичної компетентності з використанням елементів загальноприйнятих та альтернативних методів навчання. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1606 |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
171003-Текст статті-377756-1-10-20190621.pdf | 388,94 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.