Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1609
Назва: | Професійна компетентність та самореалізація студентів як педагогічна проблема |
Автори: | Гаврилюк, Наталія |
Ключові слова: | професіоналізація професійне становлення професійна компетентність професійне самовизначення професійне навчання аграрна освіта |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Дрогобич: Коло |
Бібліографічний опис: | Гаврилюк, Н. Професійна компетентність та самореалізація студентів як педагогічна проблема / Н. Гаврилюк // Молодь і ринок. - 2019. - № 5. - С. 62-66. - Бібліогр. в кінці ст. |
Короткий огляд (реферат): | Окреслено важливість проблеми становлення вищої аграрної освіти в Україні. Здійснено аналіз літературних джерел, в яких розкривається сутність понять “професіоналізація”, “професійна ідентифікація”, “професійний розвиток”, “професійне становлення”, “професійна компетентність”, “професійна ідентичність”, “професійне самовизначення”, “професійне навчання”. Виявлено, що професійна компетентність тлумачитися по-різному, хоча наявні певні схожості. Здійснено огляд ключових компонентів поняття “професійна компетентність”. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1609 |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
171028-Текст статті-377783-1-10-20190621.pdf | 247,4 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.