Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1613
Назва: Розвиток автономності студентів закладів вищої освіти: валентно-фрактальний вимір розуміння проблеми
Автори: Попов, Роман
Ключові слова: автономність студентів
структура автономності студентів
фрактал
валентність
Дата публікації: 2019
Видавництво: Дрогобич: Коло
Бібліографічний опис: Попов, Роман. Розвиток автономності студентів закладів вищої освіти: валентно-фрактальний вимір розуміння проблеми / Р. Попов // Молодь і ринок. - 2019. - № 5. - С. 84-91. - Бібліогр. в кінці ст.
Короткий огляд (реферат): У статті представлено структуру автономності студентів закладів вищої освіти як певне об’єднання фракталів, що сполучають складники та елементи складників. У структурі автономності студента існують декілька фракталів, кожен фрактал утворюється ітераційно (шляхом ітерації – шляхом повторного застосування), за певними векторами. Кожен із складників має свою вагу, цінність, яку називають валентністю.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1613
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
171119-Текст статті-378019-1-10-20190623.pdf381,89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.