Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2546
Назва: Структурно-функціональний аналіз освітніх програм з підготовки студентів-міжнародників у закладах вищої освіти України
Автори: Клепар, Марія
Ключові слова: вища школа
міжнародні відносини
професійна підготовка
навчальні програми
професійні стандарти
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Клепар, М. Структурно-функціональний аналіз освітніх програм з підготовки студентів-міжнародників у закладах вищої освіти України / М. Клепар // Молодь і ринок. - 2019. - № 5. - С. 97-103. - Бібліогр. в кінці ст.
Короткий огляд (реферат): У статті здійсненo предметний структурно-функціональний аналіз освітніх програм спеціальності“Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії” галузі знань “Міжнародні відносини” зпозицій їхньої відповідності вимогам, критеріям, стандартам національних і міжнародних нормативнихосвітніх документів. З’ясовано, що, з одного боку, вони відповідають основними параметрами і стандартампроекту ТЮНІНГ (відповідність основним умовам, визначення профілю і рівня програми, загальних і фаховихкомпетентностей, розроблення питань щодо кредитів і навантаження, аналіз ресурсів реалізації освітньоїпрограми тощо), з іншого боку, подальшого вдосконалення потребує вибір нормативних навчальних дисциплінирізних циклів, які опановують студенти-міжнародники.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2546
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
171121-Текст статті-378023-1-10-20190623.pdf286,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.