Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2546
Назва: | Структурно-функціональний аналіз освітніх програм з підготовки студентів-міжнародників у закладах вищої освіти України |
Автори: | Клепар, Марія |
Ключові слова: | вища школа міжнародні відносини професійна підготовка навчальні програми професійні стандарти |
Дата публікації: | 2019 |
Бібліографічний опис: | Клепар, М. Структурно-функціональний аналіз освітніх програм з підготовки студентів-міжнародників у закладах вищої освіти України / М. Клепар // Молодь і ринок. - 2019. - № 5. - С. 97-103. - Бібліогр. в кінці ст. |
Короткий огляд (реферат): | У статті здійсненo предметний структурно-функціональний аналіз освітніх програм спеціальності“Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії” галузі знань “Міжнародні відносини” зпозицій їхньої відповідності вимогам, критеріям, стандартам національних і міжнародних нормативнихосвітніх документів. З’ясовано, що, з одного боку, вони відповідають основними параметрами і стандартампроекту ТЮНІНГ (відповідність основним умовам, визначення профілю і рівня програми, загальних і фаховихкомпетентностей, розроблення питань щодо кредитів і навантаження, аналіз ресурсів реалізації освітньоїпрограми тощо), з іншого боку, подальшого вдосконалення потребує вибір нормативних навчальних дисциплінирізних циклів, які опановують студенти-міжнародники. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2546 |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
171121-Текст статті-378023-1-10-20190623.pdf | 286,41 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.