Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2553
Назва: | Про коректне використання термінології при вивченні величин у початковій школі |
Автори: | Сарієнко, Владислав |
Ключові слова: | величина вимірювання термінологія означення мовлення навчальний процес початкова школа обчислення |
Дата публікації: | 2019 |
Бібліографічний опис: | Сарієнко, В. Про коректне використання термінології при вивченні величин у початковій школі / В. Сарієнко // Молодь і ринок. - 2019. - № 5. - С. 115-121. - Бібліогр. в кінці ст. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядається актуальне питання з інформативного компоненту методики вивчення величину початковій школі – коректне використання термінології. Звертається увага на проблеми визначення поняття“величина” та на наслідки термінологічних помилок, які з цього випливають. Як на спосіб виправлення цихпомилок, звертається увага на чисельні дослідження вчених, які зазначають два значення поняття –загальнонаукове і предметне, та наводяться коректні формулювання означень величин, які вивчаються упочатковій школі. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2553 |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
171124-Текст статті-378029-1-10-20190623.pdf | 269,99 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.