Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2571
Назва: | Застосування моделі переверненого уроку при вивченні геометрії |
Автори: | Кутняк, Ольга |
Ключові слова: | творча діяльність декоративне мистецтво естетичне виховання художньо-естетичне виховання учнів дизайн |
Дата публікації: | 2019 |
Бібліографічний опис: | Кутняк, О. Застосування моделі переверненого уроку при вивченні геометрії / О. Кутняк // Молодь і ринок. - 2019. - № 6. - С. 48-51. - Бібліогр. в кінці ст. |
Короткий огляд (реферат): | У статті наголошується на важливості застосування засобів декоративного мистецтва у формуванніхудожньо-естетичної культури учнівської молоді; художньо-естетичне виховання розглядається яккомпонент естетичного виховання, оскільки передбачає вплив засобів мистецтва на особистість;акцентується увага на доцільності використання різних видів народних промислів, що пов’язано зрегіональними особливостями українців, природою, працею; підкреслюється, що формування художньо-естетичного потенціалу учнів зумовлене впливом естетичних факторів довкілля та потребою залучення їхдо творення дизайну навчальних приміщень в народному стилі. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2571 |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
174599-Текст статті-386192-1-10-20190801 (1).pdf | 302,35 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.