Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2571
Назва: Застосування моделі переверненого уроку при вивченні геометрії
Автори: Кутняк, Ольга
Ключові слова: творча діяльність
декоративне мистецтво
естетичне виховання
художньо-естетичне виховання учнів
дизайн
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Кутняк, О. Застосування моделі переверненого уроку при вивченні геометрії / О. Кутняк // Молодь і ринок. - 2019. - № 6. - С. 48-51. - Бібліогр. в кінці ст.
Короткий огляд (реферат): У статті наголошується на важливості застосування засобів декоративного мистецтва у формуванніхудожньо-естетичної культури учнівської молоді; художньо-естетичне виховання розглядається яккомпонент естетичного виховання, оскільки передбачає вплив засобів мистецтва на особистість;акцентується увага на доцільності використання різних видів народних промислів, що пов’язано зрегіональними особливостями українців, природою, працею; підкреслюється, що формування художньо-естетичного потенціалу учнів зумовлене впливом естетичних факторів довкілля та потребою залучення їхдо творення дизайну навчальних приміщень в народному стилі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2571
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
174599-Текст статті-386192-1-10-20190801 (1).pdf302,35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.