Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2574
Назва: Тенденції й особливості вивчення іноземних мов майбутніми вчителями нефілологічних спеціальностей у 70-х - 80-х роках XX століття
Автори: Овчаренко, Лілія
Ключові слова: форми організації
принципи і методи навчання
іноземні мови
педагогічні інститути
вчителі нефілологічних спеціальностей
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Овчаренко, Л. Тенденції й особливості вивчення іноземних мов майбутніми вчителями нефілологічних спеціальностей у 70-х - 80-х роках XX століття / Л. Овчаренко // Молодь і ринок. - 2019. - № 6. - С. 165-170. - Бібліогр. в кінці ст.
Короткий огляд (реферат): У статті здійснено аналіз процесу трансформації ідеологічних засад, організаційних умов і методикинавчання іноземної мови майбутніх учителів нефілологічних спеціальностей у 70-х –80-хрр. XX ст. З’ясовано,що в зазначений період змінилися пріоритети щодо вивчення іноземних мов у педагогічних закладах вищоїосвіти: вони хоча й набули професійно орієнтованого характеру, однак і надалі здебільшого зводилися дочитання і перекладу іноземної літератури з фаху.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2574
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
174603-Текст статті-386201-1-10-20190801.pdf282,6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.